Polityka Prywatności

Niniejszy dokument (dalej: „Polityka Prywatności”) dotyczy serwisu internetowego: https://enviropol.pl/

Serwis internetowy zwany jest na potrzeby niniejszej Polityki Prywatności „Serwisem internetowym” lub „Serwisem”.

Użytkownik korzystający z Serwisu internetowego zwany jest na potrzeby niniejszej

Polityki Prywatności „Użytkownikiem”.
Polityka Prywatności przedstawia zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników, w tym zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Użytkownikach.

Pozostałe Użyte w niniejszej Polityce Prywatności definicje mają następujące znaczenie:

  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • Administrator – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych;
  • dane osobowe oznaczają̨ informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą̨”); możliwą do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą̨ można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować́, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię̨ i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź́ kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość́ osoby fizycznej,
  • zgoda osoby, której dane dotyczą – oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych.

Jak przetwarzamy dane Użytkownika

Na mocy art. 13 RODO informujemy, iż Administratorem przekazanych przez Użytkownika danych osobowych jest:

Enviropol PL Sp. z o.o., z siedzibą w Gliwicach, adres: ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000428396, NIP: 7010351242, REGON: 146237186, Nr rejestrowy BDO: 000000770, mail: info@enviropol.pl
(dalej także jako: „Spółka lub „Administrator”),

w odniesieniu do:

/a/ wszystkich danych osobowych Użytkowników gromadzonych w związku z korzystaniem przez Użytkowników z Serwisu internetowego, w tym dane zgromadzone przez pliki „cookies” (identyfikatory internetowe), a także

/b/ danych osobowych podanych przez Użytkowników w celu kontaktu przy wykorzystaniu kanałów kontaktowych podanych w Serwisie takich jak poczta elektroniczna i telefon kontaktowy(dane kontaktowe).

/b/ danych osobowych podanych przez Użytkowników, korzystających z usług Spółki w zakresie organizacji procesu odbioru elektroodpadów, w tym w oparciu o indywidualne zamówienie odbioru elektroodpadów, w tym także poprzez korzystanie przez Użytkownika z funkcjonalności Serwisu do zamawiania odbioru elektroodpadów, a także

/c/ danych osobowych podanych przez Użytkowników biorących udział w konkursach lub programach dotyczących zbierania elektroodpadów organizowanych przez Enviropol, w tym poprzez korzystanie przez Użytkownika z funkcjonalności Serwisu do zgłoszenia udziału w konkursie lub programie.

Przetwarzane są w szczególności następujące rodzaje danych osobowych Użytkowników: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, kraj, miasto, ulica (w tym w odniesieniu do miejsca odbioru elektroodpadów), preferencje Użytkownika, lokalizacja, obszar zainteresowania, dane przetwarzane w ramach usługi Google Analytics: unikalny identyfikator reklamowy Użytkownika (gdy występuje), identyfikator urządzenia, data i godzina korzystania z Serwisu, dane demograficzne: kraj, miasto, język, płeć, wiek, typ i wersja systemu operacyjnego.

Przetwarzanie danych Użytkowania Serwisu związane z wykonaniem umowy obejmuje cele i świadczenia wynikające z treści regulaminu – umożliwienie korzystania z serwisu i jego usług świadczonych drogą elektroniczną, założenie i zarządzanie kontem, umożliwienie zamieszkania wypowiedzi w serwisie, kontaktowania się z Tobą w celach związanych ze świadczeniem usług i obsługa zgłoszeń dotyczących usługi

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w następujących celach:

a) związanych z wykonaniem umowy obejmujących cele i świadczenia wynikające z korzystania z Serwisu i jego usług świadczonych drogą elektroniczną, umożliwienie kontaktowania się z Użytkownikiem w celach związanych ze świadczeniem usług i obsługa zgłoszeń dotyczących usługi – na podstawie art. 6 ust.1 lit. b) RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

b) zapewnienia bezpieczeństwa Serwisu, usług, a także innych osób korzystających z usług/Serwisu (w tym ruchu internetowego, zasobów IT), jak i przeciwdziałania nadużyciom, oszustwom, zjawiskom typu spam – na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
(Jeżeli z powyższych powodów jest to konieczne, dane przekazywane na serwer przez przeglądarki internetowe lub urządzenia Użytkownika, umożliwiające tworzenie unikalnego cyfrowego „odcisku palca” urządzeń lub instancji aplikacji, takie jak techniczne elementy urządzenia, ustawienia przeglądarki oraz szczegółowe informacje o zachowaniu Użytkownika w Serwisie, mogą być wykorzystane – np. do zapobiegania nadużyciom i oszustwom lub do dodatkowego uwierzytelnienia.),

c) zapewnienia prawidłowego działanie usług w Serwisie, w tym dokonywania czynności technicznych, interwencji technicznych oraz uaktualnień związanych z administrowaniem serwerami i integralnością usług – na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu Administratora,

d) nawiązania kontaktu mailowego lub telefonicznego z Użytkownikiem, w tym przyjmowania i obsługi zgłoszeń i zapytań kierowanych do Administratora, w tym poprzez funkcjonalność Serwisu w postaci formularza kontaktowego, lub inicjowania korespondencji, co obejmuje takie potrzeby jak: rozwiązywanie problemów technicznych, interwencje administracyjne w funkcjonalności Serwisu lub treści dodane za pomocą jego formularzy, udzielanie odpowiedzi – na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu administratora,

e) realizacji usług wybranych przez Użytkownika w oparciu o funkcjonalności Serwisu, w tym realizacji złożonych przez Użytkownika zamówień czy zgłoszeń dotyczących usług świadczonych przez Administratora poza Serwisem, także przy użyciu funkcjonalności formularza zamówienia usługi lub drodze zawarcia umowy z Użytkownikiem poza Serwisem – na podstawie art. 6 ust.1 lit. b) RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie zbierania danych dla celów związanych z wykonaniem konkretnej umowy zawartej poza Serwisem, Administrator przekazuje osobie, której dane dotyczą̨, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych w momencie zawierania umowy lub w momencie pozyskania danych osobowych,

f) dokonywania pomiarów statystycznych i działań analitycznych w tym analizowania ruchu w Serwisie za pomocą narzędzia Google Analytics – dane wykorzystywane do prowadzenia analiz aktywności, zwłaszcza związanej z zarządzaniem ruchem internetowym, popularnością wyszukiwanych słów kluczowych lub kategorii katalogu produktowego w Serwisie i analizą statystyczną, opracowywania ogólnych zbiorczych statystyk korzystania z Serwisu, lub doskonalenia funkcjonalności i poprawy jakości usług bądź zawartości Serwisu – na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu Administratora. prowadzenia działań marketingowych i reklamowych – w tym dostosowywania usługi, treści, zawartość Serwisu obejmujące promowaniu własnej działalności lub działalności podmiotów trzecich (marketing bezpośredni), zwłaszcza poprzez wyświetlanie Użytkownikom treści marketingowych, powiadamianie o nowych, czy też zmienianych usługach i funkcjonalnościach, sygnalizowanie akcji promocyjnych partnerów bądź programów lub konkursów, w których Użytkownik może wziąć udział (w tym organizowanie własnych programów lojalnościowych i konkursów) – na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu Administratora,

g) przesyłania informacji handlowych, także w odpowiedzi na przesłanie zapytania przy wykorzystaniu funkcjonalności formularza kontaktowego, ofert lub prowadzenia działań reklamowych i marketingowych, dla których wymagana jest zgoda Użytkownika, a której wymóg może wynikać z obowiązujących przepisów prawa np. ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli Użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych na swój adres e-mail, telefonicznie lub wiadomością SMS to podstawą prawną będzie także art. 398 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej.

Zgoda Użytkownika może zostać w każdym momencie wycofana,

h) zapisywania rozmów telefonicznych prowadzonych przez biuro obsługi klienta – art. 6 ust. 1 lit. a), czyli zgoda osoby, której dane dotyczą,

i) realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na rozpatrywaniu i dochodzeniu roszczeń, ochrony i obrony przed roszczeniami, prowadzeniu postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych – na podstawie art.6 ust. 1 pkt. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu Administratora.

Prawa Użytkownika

Zgodnie z RODO informujemy, iż Użytkownicy mają prawo:

– do żądania dostępu do swoich danych osobowych,
– do ich sprostowania,
– do usunięcia,
– do ograniczenia przetwarzania,
– do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
– do przenoszenia danych
– do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo wniesienia skargi w zakresie przetwarzania danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Aby skorzystać ze swoich praw, wyślij do nas maila na adres: info@enviropol.pl lub skontaktuj się z nami w formie pisemnej na adres siedziby.

Jak długo będziemy przechowywać dane Użytkownika

Informujemy, iż dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:
a) w zakresie realizacji usług lub niezbędności danych do wykonania umowy – przez okres niezbędny do realizacji usług lub wykonywania umowy i po tym okresie w oparciu o obecnie obowiązujące przepisy prawa (3 lub 6 lat przy czym w przypadku okresu 6-letniego jest on zgodnie z art. 118 kodeksu cywilnego wydłużany do końca roku kalendarzowego, w którym upływa 6 lat biegu terminu),

b) w zakresie kontaktu mailowego – nie dłużej niż 3 lata,

c) w zakresie statystyki i reklam – przez okres 3 lat, lub do momentu wycofania zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody,

d) w zakresie marketingu bezpośredniego – przez okres 3 lat, lub do momentu wycofania zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody,

e) w zakresie nagrywania rozmów – do momentu wycofania zgody, nie dłużej niż 1 rok.

Odbiorcy danych

Administrator może przekazywać, w tym udostępniać lub powierzać dane osobowe Użytkownika podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (w tym takich jak dostawcy hostingu, biuro księgowe, agencja marketingowa, firma obsługująca stronę internetową, dostawca narzędzia do nagrywania rozmów).

Przekazywanie Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy – nasi partnerzy mają siedziby głównie w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub w Szwajcarii, uznanej za kraj spełniający adekwatny poziom ochrony danych osobowych. Niektórzy spośród naszych partnerów np. Google mają siedzibę poza terytorium EOG. W związku z przekazaniem Twoich danych poza terytorium EOG, dbamy aby zachowane były wymogi określony w Rozdziale V RODO, w tym w szczególności aby odbiorca danych posiadał siedzibę w kraju uznanym przez Komisję Europejską za zapewniającego odpowiedni poziom ochrony i posiadał status certyfikowanego odbiorcy danych osobowych zgodnie z decyzją Komisji europejskiej (gdy wymagany) (art. 45 RODO) lub aby w umowie z odbiorcą z państwa trzeciego zastosowano jako wymagane mechanizmy umożliwiające transfer takie jak standardowe klauzule umowne lub wiążące reguły korporacyjne (art. 46 i n. RODO). Komisja Europejska opublikowała decyzję w ramach EU-US Data Privacy Framework, na mocy której, z dniem 10 lipca 2023 r. dochodzi do ułatwienia transferu danych do podmiotów publicznych i prywatnych mających siedzibę w USA, posiadających status certyfikowanego odbiorcy danych.
Google LLC, Meta Platforms Inc. czy LinkedIn Corporation mające siedzibę w USA wymienione są w publicznie dostępnej liście organizacji posiadających certyfikację udostępnianej na stronie internetowej pod adresem: https://www.privacyshield.gov/welcome
Odbiorcą danych zbieranych za pomocą Google Analytics jest firma Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Więcej informacji na temat postępowania z danymi Użytkownika w usłudze Google Analytics można znaleźć w polityce prywatności Google pod adresem:
https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=pl

Na naszej stronie internetowej korzystamy również z Google Maps w celu umożliwienia Tobie weryfikacji lokalizacji naszej firmy. Informacje dotyczące prywatności znajdziesz pod linkiem:
https://policies.google.com/terms?hl=pl

Na naszej stronie internetowej korzystamy również z narzędzi Google Search Console i Google Tag Manager https://support.google.com/tagmanager/answer/9323295?hl=pl
https://search.google.com/search-console/about

Media społecznościowe:

Każdy kanał mediów społecznościowych ma własną politykę dotyczącą przetwarzania danych osobowych i ich ochrony. Przed skorzystaniem z portali, zapoznaj się z tymi informacjami.

Jeżeli w naszym Serwisie umieściliśmy:

1. „przycisk” Facebook (litera „f”). Dane mogą być transferowane do państw trzecich na podstawie działań podjętych przez spółkę Meta Platforms Ireland Ltd, w tym do spółki Meta Platforms, Inc. wymienionej w publicznie dostępnej liście organizacji posiadających certyfikację, o której mowa powyżej Informacje dotyczące przetwarzania danych przez Meta Platforms można znaleźć pod linkiem: https://www.facebook.com/privacy/policy

2. „przycisk” Instagram. Dane mogą być transferowane do państw trzecich na podstawie działań podjętych przez spółkę Meta Platforms Ireland Ltd, w tym do spółki Meta Platforms, Inc. wymienionej w publicznie dostępnej liście organizacji posiadających certyfikację, o której mowa powyżej. Informacje dotyczące przetwarzania danych przez Meta Platforms można znaleźć pod linkiem:
https://www.facebook.com/help/instagram/155833707900388

3. „przycisk” serwisu Linkedin (litery „in”) Dane mogą być transferowane do państw trzecich na podstawie działań podjętych przez spółkę LinkedIn Ireland Unlimited Company, 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dublin 2, Dublin, w tym do spółki LinkedIn Corporation wymienionej w publicznie dostępnej liście organizacji posiadających certyfikację, o której mowa powyżej. Informacje dotyczące przetwarzania danych przez Linkedin Ireland można znaleźć pod linkiem:
https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy

4.„przycisk” serwisu TikTok. Informacje dotyczące przetwarzania danych przez TikTok Technology Limited, 10 Earlsfort Terrace, Dublin, D02 T380, Irlandia, można znaleźć pod linkiem:
https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl

5. „przycisk” serwisu YouTube. Dane będą udostępniane do Google Ireland Limited Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, właściciela serwisu YouTube. Dane mogą być transferowane do państw trzecich na podstawie działań podjętych przez spółkę Google Ireland Limited, w tym do spółki Google LLC, wymienionej w publicznie dostępnej liście organizacji posiadających certyfikację, o której mowa powyżej. Więcej informacji na temat tego, jak Google przetwarza dane osobowe można znaleźć po linkami:
https://www.youtube.com/t/terms
https://policies.google.com/privacy?hl=pl#infosharing

po kliknięciu na „przycisk” mediów społecznościowych zostajesz przeniesiony na profil, którego właścicielem jest Spółka w danej sieci społecznościowej.

W wyniku kliknięcia nawiązuje się połączenie z serwerami danej sieci społecznościowej, co może skutkować przekazywaniem danych osobowych takich jak np. data i godzina otwarcia strony lub aktywacji linku, informacje o przeglądarce i używanym systemie operacyjnym, adres IP.

Nie mamy wpływu na zakres, rodzaj i cel przetwarzania danych przez dostawców mediów społecznościowych. Szczegółowe informacje na temat wykorzystania danych osobowych przez media społecznościowe dostępne są w polityce prywatności poszczególnych dostawców, wskazanych powyżej.

Każdy dostawca ma swoją politykę dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych i ich ochrony, zalecamy zapoznanie się z nimi.

Informacja o wymogu podania danych

Podanie danych w ramach korzystania z Serwisu internetowego jest dobrowolne. Brak podania danych może uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności serwisu (np. możliwość kontaktowania się z Administratorem).

Bezpieczeństwo

Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności oraz informacji dotyczących Użytkowników. Administrator z zachowaniem należytej staranności dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze organizacyjnym i programistycznym, które pozwalają na zapewnienie ochrony przetwarzanych danych. Administrator w szczególności zabezpiecza dane przed ich ujawnieniem, zniszczeniem, utraceniem i udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także nieuprawnioną modyfikacją i przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.

Informacje dotyczące plików cookies

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowywane są zapytania HTTP kierowane do serwera Serwisu internetowego należącego do lub administrowanego przez Spółkę. Oznacza to, że Spółka zna publiczne adresy IP, z których Użytkownicy przeglądają treści informacyjne Serwisu internetowego. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Spółka zna również:

• czas nadejścia zapytania,
• czas wysłania odpowiedzi,
• nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
• informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
• adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do strony nastąpiło przez odnośnik, informacje o przeglądarce użytkownika.

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi Serwisu internetowego. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości Serwisu, analizowane są pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów, itp.

Podczas przeglądania Serwisu, stosownie do udzielonej zgody oraz konfiguracji przeglądarki, na urządzeniu Użytkownika (urządzeniu końcowym) może zostać zapisany przez nas lub firmę współpracującą ze Spółką lub jej podwykonawcę jeden lub kilka plików cookie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami na temat plików cookie oraz sposobu ich wykorzystywania.

Cookies to małe pliki, które są umieszczone na dysku twardym komputera podczas odwiedzania niektórych stron internetowych. Zawierają one informacje na temat urządzenia i zazwyczaj nie zawierają żadnych danych osobowych. Pliki te nie mogą być wykorzystane do infekowania urządzenia wirusami lub innym złośliwym oprogramowaniem. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W plikach cookies przechowujemy podstawowe, zazwyczaj anonimowe informacje o Użytkownikach (np. identyfikator) oraz dane służące podniesieniu komfortu korzystania z Serwisu, potrzebne dla optymalizacji i poprawnego wyświetlania treści zawartych na stronach oraz kampanii reklamowych.
Podczas korzystania przez Użytkownika z Serwisu internetowego, dochodzi do automatycznego zbierania danych dotyczących wizyty Użytkownika, przechowywanych w plikach „cookies”, w szczególności:

a) adres IP;
b) typ przeglądarki;
c) typ systemu operacyjnego;
d) rodzaj urządzenia, z którego nawiązywane jest połączenie;
e) czas spędzony przez usługobiorcę w serwisie internetowym
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

1. „Niezbędne” pliki cookies. (zawsze aktywne) to takie pliki, które są niezbędne do poprawnego działania Serwisu. Umożliwiają one poruszanie się po Serwisie i korzystanie z jego standardowych funkcji. Pliki cookie należące do tej kategorii są domyślnie zawsze aktywne i nie mogą być wyłączone przez Użytkownika. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.

2. „Funkcjonalne” pliki cookies są wykorzystywane do umożliwienia funkcjonalności lub funkcji Serwisu, które są widoczne i przydatne dla Użytkownika. Celem tych plików cookie jest poprawa i spersonalizowanie wrażeń Użytkownika z korzystania z naszej witryny internetowej na podstawie jego wcześniejszych odwiedzin witryny i dokonanych przez niego wyborów. Funkcjonalne pliki cookie umożliwiają nam na przykład zapamiętanie nazwy Użytkownika, preferowanego języka lub regionu. Jeśli Użytkownik nie wyrazi na nie zgody, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

3. „Analityczne” pliki cookies. Są to pliki cookie, które gromadzą anonimowe informacje o zachowaniu Użytkowników Serwisu. Pomagają one ustalić, jak Użytkownicy znaleźli Serwis, jak go przeglądają i z niego korzystają oraz wyróżnić obszary, które możemy poprawić, takie jak nawigacja i doświadczenie Użytkownika. Dane przechowywane przez te pliki cookie nigdy nie pokazują danych osobowych, na podstawie których można ustalić tożsamość Użytkownika.
Spółka używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z Serwisu internetowego przez Użytkowników. Dostarcza ona Spółce następujących danych; np.: informacji o tym, które strony Użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; na jakie podstrony się kierował, jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają zrozumieć Spółce, jak osoby odwiedzające Serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie Serwisu. Nie wykorzystuje się tych danych w celach marketingowych lub reklamowych.

4. „Reklamowe” pliki cookies. Są to pliki cookie, które umożliwiają dostarczanie reklam, w tym wyświetlanie, renderowanie i ich dostosowywanie w zależności od sposobu użytkowania strony. Ich wyłączenie nie ma niekorzystnego wpływu na korzystanie z Serwisu internetowego.

Pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe mogą zostać uruchomione tylko za zgodą, wyrażoną poprzez kliknięcie w odpowiednie pole wyboru (checkbox Zezwalaj na wszystko lub zarządzaj zgodą), które pojawi się po otwarciu Serwisu. Swoją zgodę Użytkownik może zmienić lub wycofać w każdej chwili po kliknięciu w pole Zarządaj zgodą lub Wycofaj swoją zgodę (lewy dolny róg).
Możliwe jest również skonfigurowanie przeglądarki w sposób, który zablokuje instalację plików cookie dla określonych, wybranych przez Użytkownika stron internetowych lub dla wszystkich stron. Ustawienia takie spowodują jednak utratę niektórych funkcjonalności Serwisu, które wymagają instalacji plików cookie.
Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika, a tym samym Spółka będzie przechowywać informacje w urządzeniu końcowym Użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

„Cookies” umieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu internetowego, następnie mogą być wykorzystywane przez współpracujących ze Spółką reklamodawców, firmy badawcze, dostawców aplikacji multimedialnych czy też dostawców określonych usług lub rozwiązań informatycznych.

Poniżej znajduje się przykładowa lista naszych zaufanych podmiotów, którym pozwalamy używać „cookies” na naszych stronach lub którym udostępniamy dane:

• Google IncLLC., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA,
• Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia
• Meta Platforms Ireland Ltd z siedzibą w Dublinie w Irlandii oraz jego podmiotom powiązanym, w tym
• LinkedIn Ireland Unlimited Company, 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dublin 2, Dublin oraz jego podmiotom powiązanym, w tym Linkedin Corp. z siedzibą w Sunnyvale, Kalifornia, Stany Zjednoczone;
• TikTok Technology Limited, 10 Earlsfort Terrace, Dublin, D02 T380, Irlandia oraz jego podmiotom powiązanym, w tym TikTok Inc, of 5800 Bristol PKWY, Culver City, CA, 90230, United States, TikTok Information Technologies UK Limited, of One London Wall, 6th Floor, London, England, EC2Y 5EB,
• Thulium sp. z o.o.,
• WORDWALL LIMITED (Wielka Brytania),
• Usercentrics A/S (Dania) – właściciel marki Cookiebot,

Informacje końcowe

Celem Administratorów jest zapewnienie jak najdalej posuniętej ochrony. Rozwój technologii oraz rozwój Serwisu powodują, że polityka ochrony prywatności może ulegać zmianom, o których Spółka będzie informować bieżąco na stronie dostępnej Serwisu.

Aktualna i ujednolicona treść Polityki Prywatności publikowana jest w Serwisie.

Zmiany polityki prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej Polityki prywatności poprzez opublikowanie zaktualizowanej Polityki Prywatności lub nowej polityki prywatności w Serwisie.

Data widniejąca przy wyrazie „Aktualizacja” wskazuje datę wejścia w życie zmian, które wchodzą w życie ze wskazanym dniem opublikowania ujednoliconego tekstu w Serwisie.

W razie znaczących aktualizacji możemy o nich powiadomić stosownym komunikatem w Serwisie (na stronie głównej lub w zakładce „Aktualności” lub w innym miejscu do tego przeznaczonym).

Zmiana Polityki Prywatności (w całości lub części) może wynikać m.in. z potrzeby dostosowania do zmian w przepisach prawa, standardów prywatności, rozszerzenia usług lub innych zmian (np. technologicznych i funkcjonalnych), w tym aktualizacji Serwisu. Przyczyną zmiany Polityki Prywatności mogą być również zmiany redakcyjne nakierowane na przejrzystość lub kompletność informacji umieszczanych w Serwisie.

Aktualizacja z dnia 18 grudnia 2025 r.